مصاحبه آرشیو خبر ها
کاش بوفون تا 50 سالگی بازی کند

کاش بوفون تا 50 سالگی بازی کند

پاول ندود دوست دارد که کاپیتان یوونتوس جانلوییجی بوفون تا 50 سالگی به بازی ادامه دهد. هافبک سابق یووه به همراه بوفون در سری ب بازی کرده است، از او پرسیده شده که آیا عجیب نیست که بوفون، کلودیو مارکیزیو و جورجو کیه لینی هنوز بازی می کنند؟

 

نه اصلا، آنها می دانند که من چقدر تمرینات چقدر فداکاری می کردم و حالا هنوز می توانم ببینم هر روز چقدر مراقبم و اهمیت می دهم. من این بحث را اغلب با جیجی بوفون دارم: «چطور به سطح بالاتری می شود رفت؟ چطور از این هم بهتر شد؟» تمام بچه هایی که تازه به تیم آمده اند با دهان باز به این 3 نفر نگاه می کنند، چون (تازه واردها) اصلا نمی دانستند که یوونتوس یعنی چه.

 

پاول توضیح داد:

 

یوونتوس یک جور سبک زندگی است، از اینکه ما در تمرینات چکار می کنیم و اینکه چقدر آماده سازیمان سخت است متعجب خواهید شد. توضیح دادنش غیرممکن است، باید خودتان تجربه اش کنید. بوفون کی بازنشسته می شود؟ به خودش بستگی دارد! وقتی از یورو برگشت به من گقت که می خواهد حداقل تا جام جهانی روسیه بازی کند. او هنوز هم اولین نفر در تمرینات حاضر می شود. او عملا بی نقص است. وقتی عشق و علاقه اش در تمرینات را می بینم، می خواهم تا 50 سالگی بازی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: